Helgen

Ja den här helgen har varit härlig. Den började på torsdagen när Björn åkte Close Up båten. Jag uppsakattar verkligen ensamhet ibland. På kvällen kom Jonathan och Niklas, vi lektre hela kvällen och natten. Vid tolv tiden åkte vi till Östervåla och hälsade på PF. Han blev jätteglad! Vi bestämde oss för att åka till en sjö och grilla korv och köra lite isbana med Volvon. Det var lite för mycket snö för att det skulle gå att sladda som vi ville. Sedan åkte vi hem och kollade på film hemma hos Jonathan, vid halv 7 på morgonen somnade vi.

På fredagen kom pluppen hem, han hade med sig en massa godsaker. <3 Mina planer den kvällen var att käka mat med Jonathan men jag tröttnade på att vänta så jag stannade hemma med Baby istället. <3<3<3

Björn och jag har rensat under trappan och skapat lite planer för renovering, det är kul. Idag har vi veckahandlat också, det känns bra. Vi handlade tacos till ikväll och glass med varma bär till efterrätt, men usch det blev för mycket. Så nu ligger vi och mår illa. *krääääks*

I morgon är det jobb, egentligen skulle jag ha jobbat fredag och lördag men min brukares dotter blev sjuk så jag behövde inte komma. Detta resulterade i att jag fick betalt i alla fall eftersom att det meddelades så sent. Jippi!

Jag hoppas att vinterkräksjukan har avstannat på Ackis. Blää...


Nu ska jag snart gå upp och mysa.


God natt!


BJÖRN ERISSON <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0