Blodomloppet

Härlig kväll!

Dagen börjar med blomstershopping  med mamma i Tierp. Sedan veckohandalde jag en massa gott och åkte hem och planterade blommor.

När kvällen kom begav jag mig till Uppsala, Björn skjutsade mig. Det var nämligen dags för Blodomloppet , ett löparlopp som är varje år. Jag sprang med jobbet, Strokerehabiliteringen. Det var underbart väder och alla var glada. Jag sprang tillsammans med Johanna. Jag kom i mål på 31.08 minuter. Jag hade nog kunnat springa fortare men det var SÅÅÅ mycket folk, nästan 8000 människor!!! Men jag är jättenöjd, jag fick en fin medalj också. =)  Efter att alla kommit i mål så smaskade vi i oss all mat som varje lag fick, en massa gott!!!!!  Sedan kom Björn och hämtade mig, Elin och Mona.

Imorgon jobbar jag kväll. Nu blir det dusch och stretchingn....SOVA!!!!!!



Natti!

Ps. kanske lägger ut min målbild sedan. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0