Puffs

Ja igår var Jennys begravning. Den var så himla fin! Det bästa var den sista låten som spelades upp i högtalarna " The show must go on" av Queen.

Det var så svårt att försöka förstå att hennes kropp låg i den där kistan. Lillgumman. <3

Jag hoppas i alla fall att hon är lycklig där hon är nu.

Jag kommer sakna dig Jenny!


Fina lilla gumman <3





I morgon åker jag till Norge med Emelie. Iår åker jag bara 1 månad, jag vill inte missa ännu en sommar med mitt slott och prins. <3

Vi åker vid 8-tiden i morgon bitti. Som vanligt känns det som att man har glömt hälften.


När jag kommer hem från Norge väntar en underbar Koloskopiundersökning, dom ska få pumpa i mig massor av rosa moln! Är det inte uppifrån som gräver så är det nerifrån!! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0