Kvadrat

Igår blev det shopping på Kvadrat. Vädret var alltför osäkert för att våga sig ut på havet.

Kvadrat är för er som inte vet Norges största köpcentrum, ni som tänker..."Valbo är väl ganska stort???" Ojj så ni misstar er, Kvadrat består av tre etage och en jävla massa affärer.

Jag förstår inte att man passar på å shoppar när man är i ett av de dyraste länderna för en svensk?? Man kan säga att jag gick miste om 500:- igår, eftersom alla affärerna finns i Sverige. Men det struntar jag i för ojj vilka reakap jag hittade! En byxa, en tunika och en BH för 350 NOK??!!!!

när jag hinner kommer det upp bilder på inköpen. =)


Idag är det kvällsjobb....suuuger!




BJÖRN ERIKSSON <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0