Lördag 19/6-10

Lördag. Ja nu har vi varit här i tre dagar redan. Vi har redan spenderat för mycket pengar för att vår budget ska hålla, men vafan man lever bara en gång.

Idag åkte vi in till Stavanger för att kolla rund lite bara. Jag köpte nya solbrillor och vi åt på en Mexicansk restaurang. Maten var inte värd 200:- men men... Vi var inte där så länge, det blåste som tusan och dessutom ville vi ju hem och se det Kungliga Bröllopet!!! Åh så fin Victoria var! Att dessutom se prins Daniel gråta var en höjdpunkt. En gråtande man är något av det finaste jag vet.

Vi har handlat som vanligt igen och på vägen från affären såg vi en typ av bilträff, så vi gick närmare för att kika men då åkte alla. Jag hann se en fin Trans Am och en Camaro (osäker på årsmodell Björn) en sån där ankvinge hade den i alla fall. Camaron sladdade nästan in i oss men fin var den. =)

Nu på kvällen gick vi till Alletiders för att ta en efterlängtat Cacao med Crem! Vi tog med oss den till kajen för att njuta av utsikten. Självklart kommer några polska fiskare fram och ska "prata" värdelösa på engelska och utan tänder var dom. De frågade hur länge vi skulle vara kvar, vi svarade i morgon. Vi ville inte ha dem hängade efter oss.

I morgon är det söndag, jag funderar på att ta en längre promenad. Men med mycket kläder på mig för min hals är som ett rakblad, jag kan inte svälja länge till.


Gò natt!

         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0