Midsommarafton 2010

Ledsen för dålig uppdater ALLA min läsare. Jag skriver nog mest för min egen del. =P 

Vi har inte gjort så mycket faktiskt. Vi tränar och äter, skiter och sover. Det var väl ungefär det jag förväntade mig också.

Igår åt vi lite godis eftersom vi jobbar hela helgen. Vi skulle fira lite midsommar men dom känslorna sköljdes bort med regnet utanför...

Jag ringde Björn för första gången sedan jag kom hit förra torsdagen. Han har så fin röst. Så blev jag lite ledsen också förstås men det var skönt att gråta en skvätt...

Idag jobbar vi kväll, precis som i morgon och på söndag är det dag till klockan tre.

Jag önskar alla hemma i Sverige en glad midsommar och jag hoppas att ni har fint väder! Här är det mulen och duggar....


GLAD idsommar i alla fall!!!





SVERIGE



BJÖRN ERIKSSON <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0