Ohoj!

Ja för att återuppta helgen lite så var det världens mys! På fredagen så tog lillasyster Emma studenten!!! Stora tjejen! Mitt uppdrag den dagen förutom att hjälpa till med gästerna och så var att skjutsa och hämta Emma i Öregrund. På vägen dit körde jag på en fågel, jag stannade och tittade på den, den levde då så jag försökte hjälkpa den över vägen men jag vågade inte bära den. När jag åkte hem var den död igen. JKag grinade en skvätt. ='(

På lördagen var det partydags i Vendel. Det var 60-tals festen på Ottars. Björn hade firmafets och jag skulle möta upp dom på Ottars. 2 timmar innan de slog upp grindarna så frågade jag om Emelie ville komma, det gjorde ville hon. Och tur var väl det för FAN vad kul vi hade! Dansade och skrattade. Synd bara att vi på något vis tappade bort 500:- =(

Emelie<3


Igår kom Madde till mig, vi och Björn åkte och handlade picnic och åkte till Vendelsjön och hade mysigt. (Bilder kommer) Vädret var inte på topp så vi åkte hem efter en stund för att jobba i trädgården alla tre. Vi jobbade som tusan. Svettiga, trötta och myggbitna begav vi oss ändå iväg på en powerwalkrunda. Törstiga som få sprang vi lite då och då och kämpade vi oss hem och duschade, bakade rabarberpaj och vaniljsås. MUMS!

Vi somnade direkt när vi lag oss men gick upp tidigt för att bege oss till Uppsala för lite shopping. Strumpor, harem/chinos, BH och två linnen kom jag hem med. Det blir nog en sväng igen innan jag åker till  Norge.

Ikväll lagade Babe och Jag pannkakor, MUMS! Innan maten sov vi middag i två timmar.

NAtti naTTi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0