Väskorna är här!

Ja äntligen, vi fick vänta på våra bagage till klockan 13.00 idag! Alltså ett dygn senare än väntat. Jag sa till Emelie att jag skulle vara sur när Bring Express människan skulle komma. Men när han (i det här fallet) gjorde det så skrek jag rakt ut; bagagen är hääär, tack snälla! Min plan sprack....

Jag ska kort berätta om historien med lejonet som jag lovat.

Som sagt är Emelie flygrädd och en flygvärdinna som säkert var runt 50-60 år men som ville vara 25 berättade för Emelie om hur rädd hon en gång varit och så. När hon sedan kommer tillbaka till oss så har hon med sig ett litet lejon som hon "duttar på Emelies näsa och säger att hon ska få lite lejonmod! Jag kunde knappt hålla mig för skratt! Stackars Emelie!!! Sedan bad hon Emelie att döpa det där jävla gosedjuret innan vi landade. (fortfarande namnlös)

Hur som heslt så har lejonet följt med oss som en liten flygkompis och allt har ju gått bra hittills. (bortsett från väskorna).
    


Det vi har gjort idag kan sammanfattas med; packat upp, köpt busskort och mat, ätit, tränat, handlat mat igen, kollat på film och suttit vid datan.


Strålande väder här på kvällskvisten i alla fall.


Här står vi utanför det lillaflygplanet påväg från Danmark till Norge.




Jag ångrar mig redan att jag tränade idag, min hals känns som taggtråd!!! Hoppas jag slipper yra å svettas inatt.






NATTI!


Björn Eriksson <3

Kommentarer
Postat av: Monica

Ni är så bra båda två tjejer <3

2010-06-18 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0